Informacje dla rodziców
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
ROK SZKOLNY 2021/2022
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Numer rachunku bankowego
PBS Kwidzyn
18830000090006316730000020
Niepubliczne Przedszkole „Słoneczko”
Bożena Majkut 82-500 Kwidzyn,
Mareza, ul. Długa 19
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
przedszkolemareza@op.pl
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Informacje odnośnie książek zostaną przekazane na pierwszym spotkaniu (we wrześniu 2021)
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Uwaga Rodzice dzieci 3 – letnich
Zapraszamy Rodziców i dzieci na zajęcia adaptacyjne, dnia 31 sierpnia 2021 (wtorek), godz. 9.30
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Wyprawka na rok szkolny 2021/2022
Prosimy o przygotowanie wyprawki dla przedszkolaka na rok 2021/2022
Wyprawka – grupa III (5,6 – latki):
- blok rysunkowy z kolorowymi kartkami A 4
- blok techniczny A3 (duży) – 1 biały, 1 kolorowy
- kredki świecowe „Bambino”
- grube kredki ołówkowe
- plastelina
- klej w sztyfcie x 3 (duży)
- ołówek + temperówka
- wycinanka x 2
- mazaki
- nożyczki
- farby plakatowe
- strój do ćwicz. gimnast.: krótkie spodenki i t-shirt z krótkim rękawem – wszystko spakowane w worku
- ryza papieru A4
- chusteczki higieniczne w kartoniku
(PROSIMY O PODPISANIE WSZYSTKICH RZECZY)
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Wyprawka- grupa II (4-5- latki)
Proszę przygotować:
-
blok rysunkowy z kolorowymi kartkami;
-
blok techniczny z kolorowymi kartkami;
-
kredki świecowe;
-
kredki ołówkowe ,,Bambino”(grube);
-
ołówek;
-
farby plakatowe;
-
pędzel gruby i cienki;
-
nożyczki;
-
klej w sztyfcie;
-
wycinanki;
-
plastelina;
-
ryza papieru ksero;
-
chusteczki higieniczne (w kartoniku);
-
nożyczki;
-
strój gimnastyczny- krótkie spodenki, koszulka z krótkim rękawem
spakowane do woreczka z materiału;
-
kapcie.
- PROSZĘ O PODPISANIE WSZYSTKICH RZECZY
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Wyprawka dziecka 3-letniego:
- blok techniczny – biały i kolorowy;
- blok rysunkowy – kolorowy;
- klej w sztyfcie, klej szkolny
- farby plakatowe ;
- pędzel – gruby, cienki;
- wycinanki ;
- plastelina ;
- kredki ołówkowe grube „Bambino”
- kredki świecowe;
- nożyczki;
- kolorowanka ;
- papier typu ksero do wydrukowania różnych zadań czy kolorowanek.
- komplet ubrań na zmianę czyli: spodnie na gumkę , majteczki, skarpetki, ewentualnie rajstopki, t-shirt z krótkim i długim rękawem, (wszystkie rzeczy zapakować do podpisanego worka przedszkolaka)
- kapcie –podpisane
- chusteczki higieniczne w kartoniku
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
OGŁOSZENIE
ZEBRANIE Z RODZICAMI DZIECI 3 LETNICH DOTYCZĄCE ORGANIZACJI ROKU SZKOLNEGO 2021-2022 ODBĘDZIE SIĘ
1 lipca 2021 (czwartek) o godz. 1500
PORZĄDEK ZEBRANIA
- SPRAWY ORGANIZACYJNE.
- HARMONOGRAM ZAJĘĆ INTEGRACYJNYCH.
- WYPRAWKA DZIECKA 3 LETNIEGO
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
OGŁOSZENIE
Dyrektor Niepublicznego Przedszkola „Słoneczko” informuje
dzień 04.06.2021r. będzie dniem wolnym od pracy
w zamian za Święto Pracy, tj. dzień ustawowo wolny od pracy, który przypadł w sobotę 1 maja 2021r.
Podstawa prawna: Art. 130§ 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.
Kodeks Pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 1998r., Nr 21, poz. 94 z późn. zm.).
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
Broszura „Dzieci w wirtualnej sieci” opracowane przez Fundację Edukacji Zdrowotnej i Psychoterapii w Poznaniu.
Pomorski Kurator Oświaty
Małgorzata Bielang
file:///C:/Users/user/AppData/Local/Temp/Broszura_Dzieci%20w%20wirtualnej%20sieci_2021.pdf
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kwidzynie
ul. Grudziądzka 8 tel./fax 55-279-21-19
e-mail: ppp@pppkwidzyn.pl; www.pppkwidzyn.pl
Zajęcia warsztatowe dla rodziców:
„Rozwijanie percepcji słuchowej i słownictwa u dzieci 5-6-7 letnich”
„Jak nauczyć dziecko liter?”
Prowadzący: Aldona Czyżewska – logopeda, pedagog
DATA: 11.05.2021r. godz.18.00
*przewidywany czas spotkania – 2 godziny
MIEJSCE SPOTKANIA -Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kwidzynie
- Grudziądzka 8
Ze względu na organizację spotkania z zachowaniem wymaganych środków bezpieczeństwa zdrowotnego prosimy o telefoniczne zgłoszenie chętnych osób do dnia 07.05.2021r., tel. 55-279-21-19
Serdecznie zapraszamy!
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
Drodzy Rodzice
Od poniedziałku, tj. 19 kwietnia 2021 r. przedszkole będzie otwarte. Zapraszamy.
Jednocześnie przypominamy, że do placówki przyprowadzamy tylko dzieci zdrowe.
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
Szanowni Rodzice !
Na podstawie ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI I NAUKI z dnia 8 kwietnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
od poniedziałku 12 kwietnia – do piątku 16 kwietnia
przedszkole będzie zamknięte.
Zajęcia zdalne będą odbywały się w dniach:
12.04. – 16.04.
Na stronie internetowej przedszkola,
będą zamieszczane materiały.
do pracy z dzieckiem.
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
Szanowni Rodzice !
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 marca 2021r, od poniedziałku 29 marca do piątku 9 kwietnia przedszkole będzie zamknięte.
Zajęcia zdalne będą odbywały się w dniach:
- 29.03 – 31.03 oraz 7.04 – 9.04.
Na stronie internetowej przedszkola, będą zamieszczane materiały, do pracy z dzieckiem.
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Zasady rekrutacji na rok szkolny 2021/2022
- Postępowanie rekrutacyjne do Niepublicznego Przedszkola „Słoneczko” w Marezie przeprowadza się w marcu na rok szkolny 2021/2022.
- Rodzic kandydata do przedszkola składa wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola.
- Rodzicedziecikontynuujących edukację przedszkolną nie będą brać udziału w rekrutacji, złożą jedynie deklarację, dotyczącą uczęszczania dziecka do danej placówki do 28.02.2021r. Należy też pamiętać o podpisaniu umowy na kolejny rok szkolny, po zakończeniu rekrutacji, czyli w kwietniu 2021r.
- Do przedszkola przyjmowane są dzieci w wieku od 3 do 6 lat, które od początku roku szkolnego w roku kalendarzowym kończą 3 lata i do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym kończą 6 lat. W wyjątkowych sytuacjach przyjmowane jest dziecko, które ukończyło 2,5 roku.
Kryteria naboru
Podstawowym kryterium rekrutacji do przedszkola będzie zamieszkiwanie dziecka na terenie gminy.
Jeżeli okaże się, że liczba kandydatów jest większa niż liczba miejsc zastosowane zostaną kolejne kryteria (o jednakowej wartości) wynikające z ustawy, czyli
Kryteria podstawowe:
1) dziecko wychowuje się w rodzinie wielodzietnej (troje i więcej dzieci w rodzinie),
2) dziecko jest niepełnosprawne,
3) jedno z rodziców dziecka jest niepełnosprawne,
4) dwoje rodziców dziecka jest niepełnosprawnych,
5) jest rodzicem samotnie wychowującym dziecko,
6) dziecko objęte jest pieczą zastępczą.
Kryteria dodatkowe:
1) dziecko oraz jego rodzeństwo kontynuują edukację w placówce
2) dziecko potrzebuje wydłużonej opieki przedszkolnej (co najmniej 8 godzin dziennie) ze względu na pracę zawodową lub naukę w systemie dziennym rodziców.
Terminarz postępowania rekrutacyjnego w roku szkolnym 2021/2022
Lp. | Postępowanie rekrutacyjne | Termin |
1. | Składnie pobranych wniosków o przyjęcie dziecka do przedszkola (wnioski można pobrać osobiście w przedszkolu) | od 1 marca
do 31 marca 2021r. |
2. | Dyrektor przedszkola podaje do publicznej wiadomości w formie listy wyniki postępowania rekrutacyjnego oraz listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola lub informację o liczbie wolnych miejsc. | 16 kwietnia 2021 r. |
3. | Rodzice dzieci, które zostaną zakwalifikowane do przedszkoli na rok szkolny 2021/2022 mają obowiązek zgłoszenia się do przedszkola celem podpisania umowy cywilno-prawnej, | Do 30 kwietnia 2021 |
4. | Przyjmowanie odwołań od decyzji dyrektora przedszkola o nieprzyjęciu dziecka do przedszkola. | do 23 kwietnia 2021 r. |
5. | Rozpatrzenie odwołań i przekazanie informacji zainteresowanym. | do 30 kwietnia 2021 r. |
6. | Ogłoszenia dyrektora przedszkola o ewentualnych wolnych miejscach. | 30 kwietnia 2021 r. |
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
Szanowni Państwo
Wszelkie aktualne informacje będziemy Państwu przekazywać na bieżąco. Prosimy o uważne śledzenie strony internetowej przedszkola.
Ponadto w związku z sytuacją występowania koronawirusa w Polsce, w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, zwracamy się z prośbą o ograniczenie do niezbędnego minimum wizyt w przedszkolu.
Jeżeli to możliwe sugerujemy, aby załatwiać sprawy za pomocą dostępnych środków komunikacji elektronicznej przedszkolemareza@op.pl lub telefonicznie 552793903
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
SZANOWNI RODZICE
W TROSCE O ZDROWIE WSZYSTKICH PRZEDSZKOLAKÓW PROSIMY
O PRZYPROWADZANIE DO PRZEDSZKOLA TYLKO ZDROWYCH DZIECI.
Rodzice (opiekunowie prawni) zobowiązani są przyprowadzać do przedszkola
dzieci zdrowe.
Nie przyprowadzamy dzieci, które:
-
mają katar, kaszel, gorączkę (nie dotyczy alergii),
-
są przeziębione lub chore,
-
są w trakcie leczenia antybiotykowego,
-
mają inne objawy, które mają znamiona przeziębienia lub choroby.
W związku z powyższym Nauczyciele po zaobserwowaniu widocznych zmian u dziecka
natychmiast telefonicznie będą zawiadamiać rodziców lub prawnych opiekunów o jego
stanie zdrowia oraz prosić o jak najszybsze odebranie dziecka z przedszkola.
Nauczyciele mają prawo także poprosić rodzica o dostarczenie zaświadczenia
lekarskiego o braku przeciwwskazań do uczęszczania dziecka do przedszkola po przebytej
chorobie.
Kierując się dobrem wszystkich dzieci prosimy o przestrzeganie powyższej procedury.
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Odpłatność za przedszkole w roku szk. 2020/2021 wynosi:
- dla dzieci korzystających z minimum programowego (5 godz.) – czesne wynosi: 100 zł za miesiąc
- dla dzieci korzystających z całodziennego pobytu w przedszkolu (8 godz.) – czesne wynosi: 210 zł za miesiąc
- wyżywienie: stawka dzienna mnożona przez ilość dni pracy przedszkola
- dzienna stawka żywieniowa (całodzienny pobyt dziecka w przedszkolu) 4 posiłki (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek) – 8,20 zł
- dzienna stawka żywieniowa (pięciogodzinny pobyt dziecka w przedszkolu) 3 posiłki (śniadanie, II śniadanie, obiad) – 6,70 zł
- Ubezpieczenie – 35 zł (jednorazowo dla każdego dziecka) – płatne do 15 października 2020 r.
Opłata za przedszkole przyjmowana jest do 15 każdego miesiąca
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
UWAGA RODZICE !!!
DNIA 24 GRUDNIA 2020 (czwartek – Wigilia) PRZEDSZKOLE BĘDZIE NIECZYNNE
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Procedura bezpieczeństwa na terenie placówki w związku z epidemią COVID-19 w Niepublicznym Przedszkolu „Słoneczko” w Marezie
- Celem niniejszej Procedury są:
– Zapewnienie bezpiecznych oraz higienicznych warunków dzieciom oraz kadrze sprawującej opiekę nad podopiecznymi w placówce oświatowej,
– Zminimalizowanie ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.
- Procedura obowiązuje od 11.05.2020 r. do odwołania.
- Podstawa prawna: – Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, – Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, – Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach, – Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. 2020 poz. 410 z póź.,zmianami),-Wytyczne przeciwepidemiczne Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 4 maja 2020r. dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, wydane na podstawie art. 8a ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej( Dz.U. z 2019r. poz 59, oraz z 2020r. poz. 322, 374 i 567 z póź., zmianami)
- 1
Zasady pracy przedszkola
- Przedszkole zostaje otwarte od 11 maja 2020 r. w związku z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30.04.2020 r. oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego.
- Przedszkole funkcjonuje w trybie dostosowanym do wymogów zachowania środków bezpieczeństwa związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiem się COVID-19.
- Każda grupa powinna przebywać w wyznaczonej dla siebie sali.
- W przedszkolu do odwołania nie będą organizowane wyjścia dzieci poza teren placówki, imprezy wspólne dla grup, teatrzyki, koncerty i inne uroczystości wspólne.
- W placówce ograniczone zostaje przebywanie osób z zewnątrz. W miarę możliwości interesanci przyjmowani będą w Bezpiecznej Strefie pomiędzy 1 a 2 drzwiami.
- Kontakty nauczycieli i rodziców/opiekunów, zostają ograniczone do minimum, jeśli jest to konieczne mogą odbyć się w formie telefonicznej.
- Placówka oświadcza, że wdrożyła i stosuje wszelkie procedury bezpieczeństwa związku z pandemią wirusa COVID-19. Pracownicy mają obowiązek przestrzegać procedur wdrożonych w przedszkolu. Placówka dokłada wszelkich starań, aby jakiekolwiek ryzyko zakażenia wirusem COVID-19 zostało zminimalizowane.
- 2
- Każdy opiekun prawny dziecka zobowiązany jest do zapoznania się z nowymi zasadami oraz ma obwiązek ich przestrzegać.
- Przyprowadzenie dziecka do placówki jest równoznaczne z akceptacją nowych zasad funkcjonowania placówki oraz oznacza, że opiekun prawny zobowiązuje się do ich stosowania.
- 3
Zasady przyprowadzania i odbierania dzieci
- Rodzic przyprowadza dziecko do placówki na własną odpowiedzialność, z pełną świadomością obostrzeń sanitarnych wprowadzonych w placówce.
- Do placówki przyprowadzane są dzieci zdrowe – bez jakichkolwiek objawów chorobowych.
- Rodzic przyprowadzając dziecko do placówki zobowiązany jest dostarczyć zaktualizowane dane kontaktowe .
- Dzieci do przedszkola przyprowadzane są i odbierane przez osoby zdrowe (1 rodzic z dzieckiem lub rodzeństwem uczęszczającym do placówki).
- Przyprowadzanie dzieci do przedszkola możliwe jest do godziny 8:45 – po tej godzinie dzieci nie będą przyjmowane
- W miarę możliwości dziecko powinno być przyprowadzane i odbierane przez jednego stałego opiekuna – pozwala to uniknąć dużej rotacji osób postronnych.
- Dziecko, w którego domu przebywa osoba pozostająca na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych, nie może być przyprowadzane do przedszkola.
- Dzieci nie mogą wnosić do przedszkola żadnych zabawek i innych przedmiotów przyniesionych z domu.
- Rodzic/opiekun, który przyprowadzając dziecko do placówki korzysta z domofonu dzwoni do grupy swojego dziecka informując o jego przyjściu.
- Pracownik obsługi wychodzi po dziecko do drzwi głównych tzw. Strefy Bezpiecznej. Rodzice wchodzą do szatni z dziećmi pojedynczo, pozostali rodzice oczekują na wejście przed budynkiem placówki przed wejściem głównym do placówki z zachowaniem odległości na podjeździe dla wózków. Schody przeznaczone są dla osób wychodzących z placówki, tak by drogi osób przychodzących i wychodzących nie krzyżowały się.
- Pracownik obsługi odbiera dziecko od rodzica i odprowadza dziecko do poszczególnych sal.
- Rodzice/opiekunowie zachowują dystans 1,5 metra między personelem oraz innymi dziećmi i rodzicami/opiekunami.
- Osoba przyprowadzająca i odbierająca dziecko przebywa w Strefie Bezpiecznej przebywa minimum czasu koniecznego do przygotowania dziecka do oddania pod opiekę opiekunowi, nie powinna prowadzić rozmów telefonicznych, spacerować z dzieckiem po terenie przedszkola. Osoba ta obowiązana jest opuścić przedszkole bez zbędnej zwłoki.
- Osoba przyprowadzająca i odbierająca dziecko musi być zdrowa oraz zobowiązana jest do przestrzegania na terenie placówki wszelkich środków ostrożności, tj. m.in. osłony ust i nosa, dezynfekcji rąk lub noszenia rękawiczek jednorazowych.
- Rodzic przyprowadzając dziecko do placówki wyraża zgodę na pomiar temperatury. Brak zgody dyskwalifikuje dziecko do przyjęcia.
- Każdorazowo przed przyjęciem dziecka, którego rodzice/opiekunowie prawni wyrazili na to zgodę, wyznaczony przez dyrektora pracownik przedszkola mierzy temperaturę dziecku termometrem bezdotykowym.
- Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do niezwłocznego odebrania dziecka w przypadku poinformowaniu przez nauczyciela o jakichkolwiek objawach chorobowych występujących u dziecka.
- 4
Higiena, dezynfekcja, środki ochrony
- Dyrektor zobowiązany jest do zapewnienia pracownikom środków ochrony (przyłbice/maski ochronne, jednorazowe rękawiczki oraz w razie wyrażenia przez pracownika potrzeby fartuchy) oraz środków higienicznych i dezynfekujących potrzebnych do bieżącego funkcjonowania. Przedszkole wyposażone jest w bezdotykowy termometr, który dezynfekowany jest po użyciu w danej grupie. Z sal przedszkolnych należy usunąć wszelkie przedmioty trudne do dezynfekcji (pluszowe zabawki, wózki dla lalek, kanapy, foteliki, układanki, puzzle, itp.).
- Pozostałe zabawki powinny być dezynfekowane dwa razy dziennie – podczas pobytu dzieci na podwórku i pod koniec funkcjonowania oddziału.
- Sale, w których przebywają dzieci powinny być wietrzone co godzinę.
- Do zadań obsługi należy również utrzymanie czystości ciągów komunikacyjnych, dezynfekowanie poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym blatów w salach i w pomieszczeniach do spożywania posiłków.
- Dezynfekcji należy dokonywać zgodnie z instrukcją na opakowaniu środków do tego przeznaczonych, tak, aby nie narazić pracowników i dzieci na wdychanie szkodliwych oparów.
- Czynności porządkowe i dezynfekujące będą monitorowane w odpowiednich kartach codziennych czynności porządkowych.
- Do wycierania rąk, dzieci i pracownicy powinny używać wyłącznie ręczników jednorazowych.
- Toaleta poddawana jest bieżącej dezynfekcji.
- Dyrektor lub intendentka monitoruje codzienne prace porządkowe.
- Dzieci spożywają posiłki z zachowaniem bezpiecznej odległości.
- Wielorazowe naczynia i sztućce myte są w zmywarce z dodatkiem detergentu w temperaturze min. 60 °C i są wyparzane.
- Na terenie placówki zostały wywieszone instrukcje z zasadami prawidłowego mycia rąk oraz instrukcje do dezynfekcji rąk.
- 5
Organizacja pracy, obowiązki dyrektora i pracowników
- Dyrektor placówki przeprowadza spotkanie z pracownikami na temat sposobów zapobiegania i przeciwdziałania COVID-19.
- Każdy pracownik otrzymał informacje o numerach telefonów do: organu prowadzącego, kuratora oświaty, stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych. Ponadto wykaz niezbędnych numerów telefonów został wywieszony na terenie placówki, w miejscu dostępnym dla pracowników. 3. Placówka unika rotacji pracowników.
- Jeżeli w domu pracownika przebywa osoba objęta kwarantanną, pracownik przez okres kwarantanny tej osoby również przebywa na kwarantannie.
- Do grupy przydzieleni są w miarę możliwości stali nauczyciele i woźna oddziałowa.
- W sali z dziećmi przebywa nauczyciel i woźna oddziałowa. Pozostali pracownicy przedszkola nie przemieszczają się pomiędzy salami.
- Personel kuchenny nie może kontaktować się z nauczycielami, pracownikami obsługi ani dziećmi. 8. Opiekunowie przebywający w sali zobowiązani są utrzymywać między sobą dystans 2 m.
- Z placu zabaw mogą korzystać grupy w tym samym czasie, ale muszą przebywać w przydzielonych dla siebie strefach. Nauczyciel i pracownik obsługi czuwają nad tym, aby dzieci przebywające w nich nie stykały się między grupami i sobą. W przypadku nie stosowania się do ustaleń z terenu korzysta tylko jedna grupa wg ustalonego harmonogramu.
- Harmonogram korzystania z placu zabaw oraz strefy ustala dyrektor, uwzględniając przerwy na dezynfekcje urządzeń.
- W czasie pobytu na placu zabaw dzieci nie mogą korzystać ze sprzętu wyłączonego z użytku. Sprzęty te są zabezpieczone taśmą.
- Nauczyciel przebywający z dziećmi w grupie zobowiązany jest do omówienia z dziećmi i zwracanie uwagi na przestrzeganie zasad przeciwdziałających rozprzestrzenianiu się COVID-9. Należy zwrócić uwagę dzieci, aby unikały dotykania oczu, nosa i ust, często myły ręce wodą z mydłem, nie podawały ręki na powitanie, zasłaniały usta chusteczką lub łokciem podczas kichania.
- Dzieci, nauczyciele oraz pracownicy przedszkoli, szczególnie po przyjściu do przedszkola, przed jedzeniem, po powrocie ze świeżego powietrza, po skorzystaniu z toalety, lub przynajmniej co 2 h, myją ręce wodą z mydłem przez 30 sekund. Powinien zorganizować w grupie, którą opiekuje się, pokaz właściwego mycia rąk.
- Ze względu na specyfikę pracy i niemożność zachowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w trakcie jej wykonywania zdalne nauczanie jest realizowane tylko przez logopedę i nauczyciela języka angielskiego.
- 6
Postępowanie w przypadku podejrzenia zakażenia u dziecka.
- W przedszkolu wyznaczone jest pomieszczenie (gabinet logopedy) wyposażone m.in. w środki ochrony osobistej i płyn dezynfekujący, w którym można odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
- W przypadku jeśli dziecko przejawia niepokojące objawy choroby należy je odizolować w odrębnym pomieszczeniu lub wyznaczonym miejscu z zapewnieniem minimum 2 m odległości od innych osób.
- Dziecku należy zmierzyć temperaturę ciała.
- Rodzic zostaje niezwłocznie poinformowany telefonicznie o wystąpieniu u dziecka niepokojących objawów i jest zobowiązany do pilnego odebrania dziecka.
- Rodzic po odebraniu z przedszkola dziecka z objawami chorobowymi, ma obowiązek poinformowania dyrektora o wyniku badania dziecka przez lekarza.
- Po odebraniu dziecka z objawami zakażenia przez rodzica pomieszczenie lub miejsce, w którym przebywało należy zdezynfekować.
- Zaleca się ustalenie listy osób obecnych w tym samym czasie w pomieszczeniach, w których przebywało dziecko z objawami zakażenia.
- Dyrektor przedszkola informuje Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego przy ustalaniu, czy należy wdrożyć dodatkowe procedury biorąc pod uwagę zaistniały przypadek.
- Rodzice dzieci z grupy dziecka, u którego podejrzewa się zakażenie zostają telefonicznie poinformowani o zaistniałej sytuacji i poproszeni o odbiór dzieci i ich obserwację.
- Dyrektor informuje Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zaistniałej sytuacji i podejmuje stosowną decyzję o zamknięciu placówki bądź czasowej kwarantannie.
- Dyrektor przedszkola przekazuje rodzicom informacje o czynnikach ryzyka COVID-19 zarówno u dziecka, jego rodziców lub opiekunów jak i innych domowników oraz o odpowiedzialności za podjętą decyzję związaną z wysyłaniem dziecka do placówki, jak i dowożeniem/doprowadzaniem dziecka do placówki.
- Potwierdzeniem udzielenia informacji jest Oświadczenie rodzica/prawnego opiekuna stwierdzające, że pomimo dołożenia wszelkiej staranności przez organ prowadzący i kadrę placówki, może dojść do zakażenia, gdyż część przypadków przebiega całkowicie bezobjawowo. Za tego rodzaju zdarzenia przedszkole nie ponosi odpowiedzialności.
- Rodzic potwierdza zapoznanie się procedurami dotyczącymi bezpieczeństwa w czasie epidemii COVID-19 placówki oraz przekazuje do przez organu prowadzącego podpisane oświadczenie. Udziela zgody na pomiar temperatury.
- 7
Postępowania w przypadku stwierdzenia zakażenia wirusem COVID-19
- Jeżeli Dyrektor przedszkola otrzyma informację, iż na terenie placówki przebywała osoba, u której stwierdzono zakażenie wirusem COVID-19 dyrektor identyfikuje pracowników oraz podopiecznych, którzy mogli mieć kontakt z daną osobą.
- Proces identyfikacji pracowników oraz podopiecznych, którzy mogli mieć kontakt z daną osobą nie powinien doprowadzić do ujawnienia danych osobowych osoby zakażonej wirusem COVID – 19.
- Po identyfikacji dyrektor lub wyznaczeni przez dyrektora pracownicy informują osoby/opiekunów prawnych osób, że na terenie placówki przebywała osoba, u której stwierdzono zakażenie wirusem COVID-19. Podczas rozmowy należy zwrócić uwagę, iż w związku z zaistniałą sytuacją występuje konieczność obserwowania stanu zdrowia i regularnego mierzenia temperatury z zastrzeżeniem, że osoby, które nie mają objawów chorobowych nie powinny zgłaszać się do lekarza, gdyż w ten sposób jedynie zwiększą u siebie ryzyko zakażenia wirusem COVID-19.
- W przypadku przebywania na terenie placówki osoby, u której stwierdzono zakażenie wirusem COVID-19 dyrektor podejmuje decyzję w zakresie dodatkowej dezynfekcji placówki.
- Wszelkie dodatkowe decyzje m.in. w zakresie zamknięcia placówki będą konsultowane z powiatową stacją sanitarno-epidemiologiczną, a także kuratorem oświaty.
OŚWIADCZENIA RODZICÓW/ OPIEKUNÓW PRAWNYCH
Podejmując decyzję o wysłaniu mojego dziecka do przedszkola jestem w pełni świadoma/y ryzyka narażenia zdrowia i życia dziecka i naszych rodzin z powodu możliwości zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
Oświadczam, że dziecko ………………………………………….………………………………… nie miało kontaktu z osobą zakażoną wirusem SARS-CoV-2 oraz nikt z członków najbliższej rodziny, otoczenia nie przebywa na kwarantannie, nie choruje i nie przejawia widocznych oznak choroby COVID-19.
Stan zdrowia dziecka jest dobry, nie przejawia ono żadnych oznak chorobowych (podwyższonej temperatury, kaszlu, kataru, biegunki, duszności, wysypki, bólu mięśni, bólu gardła, utraty smaku, utraty węchu i innych nietypowych objawów infekcji oraz alergii). Dziecko nie jest uczulone na wszelkie środki dezynfekujące. Dziecko będzie przyprowadzane do przedszkola i odbierane przez osoby zdrowe.
Oświadczam, iż jestem świadoma/y pełnej odpowiedzialności za dobrowolne posłanie dziecka do Niepublicznego Przedszkola „Słoneczko” w Marezie, 82-500 Kwidzyn, ul. Długa 19 w aktualnej sytuacji epidemicznej.
Oświadczam, iż zostałam/em poinformowana/y o ryzyku, na jakie jest narażone zdrowie i życie mojego dziecka i naszych rodzin, tj: – mimo wprowadzonych w przedszkolu obostrzeń sanitarnych i wdrożonych wszelkich środków ochronnych zdaję sobie sprawę, że na terenie placówki może dojść do zakażenia wirusem SARS-CoV-2; – zdaję sobie sprawę, iż w przypadku wystąpienia zakażenia lub jego podejrzenia u personelu/ dziecka/ rodzica/ opiekuna w przedszkolu lub poza nim, przedszkole zostanie zamknięte do odwołania, a wszyscy pracownicy, ich rodziny i najbliższe otoczenie oraz moja rodzina i najbliższe otoczenie zostaną skierowane na 14-dniową kwarantannę; – w przypadku zaobserwowania niepokojących objawów u dziecka/ pracownika przedszkola, osoba ta zostanie natychmiast umieszczona w obszarze izolacji, wyposażonym w niezbędne środki ochrony osobistej; niezwłocznie zostanie powiadomiony rodzic/ opiekun dziecka oraz stosowne służby i organy. Jednocześnie oświadczam, że w sytuacji zarażenia się mojego dziecka na terenie placówki nie będę wnosić skarg, zażaleń, pretensji do organu prowadzącego, będąc całkowicie świadoma/y zagrożenia epidemicznego, płynącego z obecnej sytuacji w kraju.
…………………………….…….. ………………….………………….. (Podpis matki/ prawnej opiekunki)
…………………………………………………………………………….. (Podpis ojca/ prawnego opiekuna)
Aktualizacja danych rodziców do szybkiego kontaktu.
……………………………………………………………………… ( numer telefonu matki/ prawnej opiekunki)
……………………………………………………………………… ( numer telefonu ojca/ prawnego opiekuna)
ANEKS DO
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA ORGANIZACJI OPIEKI
W NIEPUBLICZNYM PRZEDSZKOLU „SŁONECZKO” W MAREZIE
PODSTAWA PRAWNA
Wytyczne przeciwepidemiczne Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 4 czerwca 2020r. dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, wydane na podstawie art. 8a ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej( Dz.U. z 2019r. poz 59, oraz z 2020r. poz. 322, 374 i 567)
Zmienia się organizacja opieki:
Minimalna przestrzeń do wypoczynku, zabawy i zajęć dla dzieci w sali nie może być mniejsza niż 3m2 na 1 dziecko i każdego opiekuna.
W grupie dzieci 3 letnich może przebywać maksymalnie 15 dzieci oraz nauczyciel, w grupie dzieci 4-5 letnich może przebywać 16 dzieci oraz nauczyciel, w grupie dzieci 5-6 letnich może przebywać 16 dzieci oraz nauczyciel.
Zmiany wchodzą w życie z dniem wprowadzenia
ANEKS DO
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA ORGANIZACJI OPIEKI
W NIEPUBLICZNYM PRZEDSZKOLU „SŁONECZKO” W MAREZIE
PODSTAWA PRAWNA
Wytyczne przeciwepidemiczne Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 25 sierpnia 2020r. dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, wydane na podstawie art. 8a ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej( Dz.U. z 2019r. poz 59, oraz z 2020r. poz. 322, 374 , 567, 1337)
Zmienia się organizacja opieki:
- Powierzchnia każdego pomieszczenia przeznaczonego na zbiorowy pobyt od 3 do 5 dzieci w miarę możliwości, powinna wynosić co najmniej 15m2, w przypadku liczby dzieci większej niż 5 powierzchnia pomieszczenia przeznaczonego na zbiorowy pobyt dzieci ulega zwiększeniu na każde kolejne dziecko o co najmniej 2m2, jednakże powierzchnia przypadająca na jedno dziecko nie może być mniejsza niż 1,5m2
- W przypadku odbywania przez dziecko okresu adaptacyjnego w placówce rodzic / opiekun za zgodą dyrektora placówki może przebywać na terenie placówki z zachowaniem wszelkich środków ostrożności (min. osłona ust i nosa, rękawiczki jednorazowe lub dezynfekcja rąk, tylko osoba zdrowa, w której domu nie przebywa osoba na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych). Należy ograniczyć dzienną liczbę rodziców / opiekunów dzieci odbywających okres adaptacyjny w placówce do niezbędnego minimum, umożliwiając osobom zachowanie dystansu społecznego co najmniej 1,5 m.
Procedura przyprowadzania i odbierania dzieci z przedszkola:
- Rodzice mogą wchodzić z dziećmi wyłącznie do przestrzeni wspólnego podmiotu, z zachowaniem zasady- 1 rodzic z dzieckiem lub w odstępie od kolejnego rodzica z dzieckiem 1,5, jednocześnie rygorystycznie przestrzega wszelkich środków ostrożności( osłona ust, nosa, rękawiczki jednorazowe lub dezynfekcja rąk)
Postanowienia ogólne
- W miarę możliwości nie należy angażować w zajęcia opiekuńcze pracowników i personelu powyżej 60. roku życia lub z istotnymi problemami zdrowotnymi.
Zmiany wchodzą w życie z dniem wprowadzenia
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kwidzyn, 20.08.2020
EDU Plus program ochrony ubezpieczeniowej dzieci i młodzieży
oraz personelu placówki oświatowej na rok szkolny 2020/2021
dla: PRZEDSZKOLA W MAREZIE
Oferta przeznaczona wyłącznie dla placówek kontynuujących ubezpieczenie z roku 2019 za pośrednictwem naszej agencji oraz nowych placówek nie ubezpieczonych dotychczas w InterRisk.
Ofertę przygotowała: Grażyna Drobysz
Oddział InterRisk TU SA Vienna Insurance Group w Gdańsku.
opcja PODSTAWOWA
§ 12 różnych świadczeń w opcji PODSTAWOWEJ § uszczerbek ustalany na podstawie Tabeli Norm Uszczerbku na Zdrowiu InterRisk |
||
SKŁADKA (osoba/rok) | 35,00 zł | |
SUMA UBEZPIECZENIA (SU) | 12 000 zł | |
Świadczenie | Wysokość świadczenia | Informacje dodatkowe |
uszczerbek na zdrowiu w wyniku NW |
1% SU za 1% uszczerbku na zdrowiu, max 100% SU | uszczerbek na zdrowiu ustalany na podstawie
Tabeli Norm Uszczerbku na Zdrowiu InterRisk |
śmierć Ubezpieczonego w wyniku NW |
100% SU | za NW uważa się również
zawał serca i udar mózgu! |
śmierć Ubezpieczonego w wyniku NW na terenie placówki oświatowej |
dodatkowe świadczenie
100% SU |
|
koszty nabycia wyrobów medycznych wydawanych na zlecenie oraz
koszty zakupu lub naprawy okularów korekcyjnych lub aparatu słuchowego uszkodzonych w wyniku NW na terenie placówki oświatowej |
do 30% SU
do wysokości 200 zł |
zwrot kosztów za zakup np. stabilizatora, kołnierza ortopedycznego
zdarzenia w wyniku NW na terenie placówki oświatowej |
koszty przekwalifikowania zawodowego osób niepełnosprawnych | do 30% SU | zwrot kosztów dla osoby trwale niezdolnej do pracy w dotychczasowym zawodzie |
uszczerbek na zdrowiu w wyniku ataku padaczki | 1% SU | jednorazowe świadczenie, warunek: padaczka rozpoznana po raz pierwszy w okresie ubezpieczenia |
rozpoznanie u Ubezpieczonego sepsy | 20% SU | jednorazowe świadczenie, warunek: sepsa rozpoznana po raz pierwszy w okresie ubezpieczenia |
śmierć rodzica lub opiekuna prawnego Ubezpieczonego w wyniku NW | 10% SU | wypłata za 2 zdarzenia w okresie ubezpieczenia |
pogryzienie przez psa,
pokąsanie, ukąszenie |
1% SU
2% SU |
jednorazowe świadczenie
jednorazowe świadczenie, warunek: pobyt w szpitalu minimum 2 dni |
wstrząśnienia mózgu w wyniku NW |
1% SU | jednorazowe świadczenie, warunek: pobyt w szpitalu minimum 3 dni |
zatrucie pokarmowe, nagłe zatrucie gazami bądź porażenie prądem lub piorunem | 5% SU | jednorazowe świadczenie, warunek: pobyt w szpitalu minimum 3 dni |
rozpoznanie u Ubezpieczonego chorób odzwierzęcych (bąblowicy, toksoplazmozą, wścieklizny) | 5% SU | jednorazowe świadczenie, warunek: choroba rozpoznana w okresie ubezpieczenia |
Opcja dodatkowa: | Wysokość świadczenia | Suma Ubezpieczenia | |
Opcja Dodatkowa D2 – oparzenia w wyniku nieszczęśliwego wypadku | II stopień | 10% SU | 5 000 zł |
III stopień | 30% SU | ||
IV stopień | 50% SU | ||
Opcja Dodatkowa D4 – pobyt w szpitalu w wyniku NW
(świadczenie od pierwszego dnia pobytu w szpitalu) |
1% SU
za każdy dzień |
3 000 zł | |
Opcja Dodatkowa D5 – pobyt w szpitalu w wyniku choroby (świadczenie od trzeciego dnia pobytu) | 1% SU za każdy dzień | 3 000 zł | |
Opcja Dodatkowa D10 – koszty leczenia w wyniku nieszczęśliwego wypadku | zwrot kosztów do 100% SU rehabilitacja nie więcej niż 1.000 zł | 5 000 zł | |
Opcja Dodatkowa D14 – uciążliwe leczenie w wyniku nieszczęśliwego wypadku | 100% SU | 200 zł |
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Szanowni Państwo!
- Pobyt dziecka w placówce wiąże się ze zwiększonym ryzykiem ekspozycji na czynniki potencjalnie chorobotwórcze.
- Do przedszkola należy przyprowadzać dziecko zdrowe bez objawów chorobowych.
- Zgodnie z rekomendacją GIS w trosce o bezpieczeństwo dzieci, rodziców oraz personelu do przedszkola nie mogą być przyprowadzane dzieci :
– dzieci, których rodzice lub ktoś z domowników przebywa na kwarantannie.
– u których występują objawy infekcji, gorączka, kaszel, katar, wysypka, bóle mięśni, bóle gardła i inne nietypowe objawy lub te objawy występowały w ostatnich dwóch tygodniach , lub występują u któregoś z domowników.
- Prosimy aby dziecko nie zabierało do przedszkola żadnych przedmiotów, czy zabawek.
Zasady obowiązujące w przedszkolu podczas przyprowadzania i odbierania dziecka:
- Przy wejściu do budynku należy zdezynfekować ręce
- Wymagana jest od rodzica ochrona ust i nosa (maseczka, przyłbica)
- Rodzice mogą wchodzić z dziećmi tylko do szatni, z której dziecko będzie odbierane przez personel placówki.
- Dokonywany będzie pomiar temperatury u dziecka w razie zaobserwowania objawów chorobowych.
- Rodzice przyprowadzający dziecko do przedszkola zobowiązani są do zachowania dystansu społecznego do pracowników placówki, innych dzieci i ich rodziców (wynoszącym minimum 1,5 m)
- W celu zapewnienia szybkiego kontaktu z opiekunami lub z rodzicami dzieci prosimy o wskazanie numeru telefonu do tego celu.
- Jeżeli wystąpią u dziecka objawy chorobowe rodzic zostanie natychmiast o tym poinformowany i zobowiązany jest do niezwłocznego odebrania dziecka z placówki.
- We wszystkich sprawach dotyczących pobytu dziecka w przedszkolu zaleca się kontakt telefoniczny z personelem placówki.
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Klauzula informacyjna (RODO)
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:
-
Administratorem Danych Osobowych jest
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE
„SŁONECZKO”
w MAREZIE
Mareza ul. Długa 19, 82 – 500 Kwidzyn
- Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
- a) w celu realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, zgodnie z: Ustawą z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty, Ustawą z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe wraz z rozporządzeniami, oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r
- b) na podstawie podpisanej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. dane osobowe ucznia związane z udziałem dziecka w wycieczkach, konkursach i zawodach organizowanych w przedszkolu i poza nią oraz publikacji wizerunku i osiągnięć dziecka w materiałach publikowanych lub autoryzowanych przez przedszkole w mediach oraz na stronie internetowej przedszkola (na www i na Facebooku)
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m. in.:
– Ministerstwo Edukacji Narodowej – SIO
– ubezpieczyciel na podstawie wniosku
– dostawcy systemów informatycznych i usług IT na rzecz Przedszkola na podstawie umowy powierzenia danych
– oraz inne na wniosek np. PPP, MOPS.GOPS
- Dane osobowe ucznia i jego rodziców nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Przekazane dane osobowe będą przechowywane w różnych okresach czasu w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną na podstawie: Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i dziecka oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (możliwość istnieje jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, a nie na podstawie przepisów prawa uprawniających administratora do przetwarzania tych danych)
- Pani/Pana dane osobowe oraz dziecka nie będą podlegały profilowaniu.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących ucznia i jego rodziców narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest obowiązkowe
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych – adres email:iod@techtronik.com.pl
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Imię i Nazwisko dziecka grupa
Informacja dla rodziców dzieci
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuje się, iż:
1) administratorem danych osobowych uczniów jest NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE „SŁONECZKO”w MAREZIE
Mareza, ul. Długa 19, 82 – 500 Kwidzyn
2) dane osobowe przetwarzane będą w celu :
- a) realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych,
w celu podejmowania akcji edukacyjnych , prowadzenia konkursów, promocji osiągnięć oraz realizacji innych działań edukacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe oraz innych ustaw i aktów wykonawczych zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- b) na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody, w tym w celu promowania działalności placówki oraz osiągnięć i umiejętności ucznia, a także w celu zapewnienia udziału w zajęciach dodatkowych, korzystania z e-usług […], żywienia uczniów, korzystania z pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zawarcia umowy ubezpieczenia NNW art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
3) Dane osobowe będą przechowywane co najmniej do końca okresu, w którym uczeń będzie
uczęszczał do placówki lub przez okres wskazany przepisami związanymi z wypełnianiem obowiązku prawnego przez placówkę.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) każda osoba której dane dotyczą posiada prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub odwołania uprzednio udzielonej zgody
6) każda osoba której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
7) podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa
8) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych : iod@techtronik.com.pl
Data i podpis …………………
………………………………………………………………
Imię i Nazwisko rodzica/opiekuna
Zgoda na wykorzystanie wizerunku dziecka
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wizerunkowych mojego dziecka podczas zajęć, konkursów i uroczystości , wykorzystanie tego wizerunku poprzez umieszczanie zdjęć na stronie internetowej p, tablicach ściennych ,na płytach CD, DVD w celu informacji i promocji oraz budowania pozytywnego wizerunku Administratora w przestrzeni publicznej i w mediach.
Data i podpis …………………
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Wyprawka na rok szkolny 2020/2021
Prosimy o przygotowanie wyprawki dla przedszkolaka na rok 2020/2021
Wyprawka – grupa III (5,6 – latki):
- blok rysunkowy z kolorowymi kartkami A 4
- blok techniczny A3 (duży) – 1 biały, 1 kolorowy
- kredki świecowe „Bambino”
- grube kredki ołówkowe
- plastelina
- klej w sztyfcie x 3 (duży)
- ołówek + temperówka
- wycinanka x 2
- mazaki
- nożyczki
- farby plakatowe
- ryza papieru A4
- chusteczki higieniczne w kartoniku
(prosimy o podpisanie wszystkich rzeczy)
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
WYPRAWKA DZIECKA 4 – 5 -LETNIEGO – grupa II
– KAPCIE (podpisane),
– RYZA PAPIERU KSERO,
– BLOK RYSUNKOWY Z KOLOROWYMI KARTKAMI,
– BLOK TECHNICZNY Z KOLOROWYMI KARTKAMI,
– KREDKI ŚWIECOWE,
– KREDKI OŁÓWKOWE ,,BAMBINO” (grube)
– OŁÓWEK,
– FARBY PLAKATOWE,
– PĘDZEL GRUBY I CIENKI,
– NOŻYCZKI,
– KLEJ W SZTYFCIE ,
– WYCINANKI,
– PLASTELINA,
– CHUSTECZKI HIGIENICZNE (w kartoniku),
Wszystkie przybory proszę podpisać imieniem i
nazwiskiem dziecka.
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Wyprawka dziecka 3-letniego:
- blok techniczny – biały i kolorowy;
- blok rysunkowy – kolorowy;
- klej w sztyfcie, klej szkolny
- farby plakatowe ;
- pędzel – gruby, cienki;
- wycinanki ;
- plastelina ;
- kredki ołówkowe grube „Bambino”
- kredki świecowe;
- nożyczki;
- kolorowanka ;
- papier typu ksero do wydrukowania różnych zadań czy kolorowanek.
- komplet ubrań na zmianę czyli: spodnie na gumkę , majteczki, skarpetki, ewentualnie rajstopki, t-shirt z krótkim i długim rękawem, (wszystkie rzeczy zapakować do podpisanego worka przedszkolaka)
- kapcie –podpisane
- chusteczki higieniczne w kartoniku